Liste over byer med boligforeninger i Hovedstaden

Region Hovedstaden er et af de mest befolkningstætte områder i Danmark og her fíndes en del boligforeninger og boligselskaber med lejeboliger. Der findes rigtig mange lejeboliger i København og omegn.

Se listen med byer her →

Hovedstaden er en af 5 regioner i Danmark. Her er der pt. tilknyttet følgende byer med boligforeninger: Glostrup, Ølstykke-Stenløse, Helsingør, Hørsholm, Taastrup, Hillerød, Birkerød, Lillerød, Frederikssund, Rønne, Nexø, Ballerup, Dragør, København, Gladsaxe. Vælg en af byerne i listen nedenfor i region Hovedstaden og se boligforeninger med lejeboliger, der er i de enkelte byer.

På boligforeninger.com er boligforeningerne inddelt efter region og dernæst by, så man nemt kan finde boligforeninger i en bestemt by.

Liste med byer i region Hovedstaden

Byer i Hovedstaden