Liste over boligforeninger og boligselskaber i Ballerup

Ballerup er en forstad til København. I selve Ballerup bor der knap 39.000 (2010) indbyggere og det er også den største by i Ballerup kommune.

Ballerup er beliggende i region Hovedstaden og har følgende boligforeninger; Almenbo, Boligselskabet Baldersbo. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Ballerup og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Ballerup. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Ballerup.

Oversigt over boligforeninger i Ballerup

Byer i Hovedstaden