Frederikssund Andels Boligforening i Frederikssund

3600 Frederikssund
Fax:
E-mail: fab@fabfrederikssund.dk

Se listen med afdelinger her →

Frederikssund Andels Boligforening har 13 afdelinger, hvor der alt i alt er næsten 1.000 lejeboliger.

Frederikssund Andels Boligforening i Frederikssund har 13 afdelinger med både lejeboliger som både kan være ungdomsboliger, familieboliger, seniorboliger/ældreboliger og handicapboliger. Se listen med afdelinger i Frederikssund Andels Boligforening nedenfor. Vi håber du kan finde en bolig i Frederikssund Andels Boligforening der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Frederikssund Andels Boligforening skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Oversigt over afdelinger med lejeboliger

Afdeling 1 Nørreparken Nørreparken 3600 Frederikssund
Afdeling 11 Maglehøjparken Maglehøjparken 3600 Frederikssund