Afdeling 1 - Postparken - boligafdeling i Postfunktionærernes Andelsboligforening

Postparken 34
2770 Kastrup
Telefonnr.:
Boligtype: Lejligheder
Antal boliger: 401

Afdeling 1 - Postparken i Postfunktionærernes Andelsboligforening i Glostrup er en af 12 afdelinger i Postfunktionærernes Andelsboligforening. En afdeling i en boligforening kan have en eller flere typer af boliger. Familieboliger er indrettet til at huse 3 eller flere mennesker, ungdomsboliger er kendetegnet ved ofte at være mindre og billige lejeboliger og en ældrebolig er en lejebolig indrettet til ældre mennesker og er ofte i et plan. Vi håber du kan finde en lejebolig i Postfunktionærernes Andelsboligforening der passer til dit behov. Ønsker du en bolig i kan du kontakte for at høre nærmere.

Søger du en ledig lejebolig i Afdeling 1 - Postparken skal du kontakte Postfunktionærernes Andelsboligforening for yderligere information. De fleste boligforeninger har gerne en venteliste man skal skrives op på for at kunne leje en af foreningens lejeboliger.

Andre afdelinger i Postfunktionærernes Andelsboligforening

Afdeling 2 - Brunevang Brunevang 32-70 og 25-97 2610 Rødovre
Afdeling 4 - Kagshusene fløjen, Banefløjen og Voldfløjen 2700 Brønshøj
Afdeling 5 - Hvidovrevej Hvidovrevej 76 - 78 2610 Rødovre