Boliggården i Helsingør

Skal du udleje en bolig? Prøv bolig-fremvisning.dk

Trækbanen 16
3000 Helsingør
E-mail: adm@boliggaarden.dk

Boliggården er en stor boligforening beliggende i Helsingør. Boliggården er resultatet af en sammenlægning mellem Andelsboligforeningen Kingo, Helsingør og Helsingør Boligselskab. Foreningen har omkring 6.000 almene lejeboliger fordelt i området omkring Helsingør.

Boliggården i Helsingør har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i Boliggården der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Boliggården skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Byer i Hovedstaden