Boligselskabet Nordsjælland i Hillerød

Bakkegade 25
3400 Hillerød
Fax:

Se listen med afdelinger her →

Boligselskabet Nordsjælland er en af de boligforeninger i det nordlige Sjælland med 19 afdelinger. Lejeboligerne er familieboliger, ungdomsboliger og ældreboliger.

Boligselskabet Nordsjælland i Hillerød har 11 afdelinger med både lejeboliger som både kan være ungdomsboliger, familieboliger, seniorboliger/ældreboliger og handicapboliger. Se listen med afdelinger i Boligselskabet Nordsjælland nedenfor. Vi håber du kan finde en bolig i Boligselskabet Nordsjælland der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Boligselskabet Nordsjælland skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Oversigt over afdelinger med lejeboliger

Borgerstiftelsen Helsingørsgade 39 A-39 N 3400 Hillerød
Bryggerparken Bryggerparken 1-51 og 2-60 3200 Helsinge