Nødebohave - boligafdeling i Boligselskabet Nordsjælland

Skal du udleje en bolig? Prøv bolig-fremvisning.dk

Nødebohave 1-39, 2-106, 45-102 og 108-152
3480 Fredensborg
Telefonnr.:
Boligtype: Familieboliger, ungdomsboliger og ældreboliger
Antal boliger: 125

Nødebohave i Boligselskabet Nordsjælland i Hillerød er en af 11 afdelinger i Boligselskabet Nordsjælland. En afdeling i en boligforening kan have en eller flere typer af boliger. Familieboliger er indrettet til at huse 3 eller flere mennesker, ungdomsboliger er kendetegnet ved ofte at være mindre og billige lejeboliger og en ældrebolig er en lejebolig indrettet til ældre mennesker og er ofte i et plan. Vi håber du kan finde en lejebolig i Boligselskabet Nordsjælland der passer til dit behov. Ønsker du en bolig i kan du kontakte for at høre nærmere.

Søger du en ledig lejebolig i Nødebohave skal du kontakte Boligselskabet Nordsjælland for yderligere information. De fleste boligforeninger har gerne en venteliste man skal skrives op på for at kunne leje en af foreningens lejeboliger.

Andre afdelinger i Boligselskabet Nordsjælland

Borgerstiftelsen Helsingørsgade 39 A-39 N 3400 Hillerød