Hillerød almennyttige Boligselskab i Hillerød

Finsensvej 33
E-mail: dab@dabbolig.dk

Se listen med afdelinger her →

Hillerød almennyttige Boligselskab er et mindre boligselskab med 3 afdelinger. Boligselskabets boligtyper er familieboliger.

Hillerød almennyttige Boligselskab i Hillerød har 3 afdelinger med både lejeboliger som både kan være ungdomsboliger, familieboliger, seniorboliger/ældreboliger og handicapboliger. Se listen med afdelinger i Hillerød almennyttige Boligselskab nedenfor. Vi håber du kan finde en bolig i Hillerød almennyttige Boligselskab der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Hillerød almennyttige Boligselskab skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Oversigt over afdelinger med lejeboliger

Grundtvigsvænget Afdeling 1128 Begtrupvænget 1-49 og Timorvej 10-40 3400 Hillerød
Kongevænget I Afdeling 1101 Østervang 1-141 3400 Hillerød
Kongevænget II Afdeling 1102 Tolvkarlevej 1-357 og Østervang 2-122 3400 Hillerød