Liste over boligforeninger og boligselskaber i København

Skal du udleje en bolig? Prøv bolig-fremvisning.dk

Som Danmarks hovedstad er København rig på både lejeboliger, ejerboliger og andelsboliger. Overalt i København og omegn findes der afdelinger fra forskellige boligforeninger og boligselskaber. Ønsker du at finde en ledig lejebolig i form af eksempelvis en lejlighed eller et rækkehus i København kan du finde yderligere information på en af de mange boligforeningssider i hovedstadsområdet på boligforeninger.com.

På find-lejeboliger.dk er der tips til hvordan man ellers kan finde lejeboliger i København.

København er beliggende i region Hovedstaden og har følgende boligforeninger; Avedøre Boligselskab, Boligforeningen 3B, Boligforeningen AAB København, Boligforeningen Vibo, Boligselskabet 1961 - Greve, Domea Landscenter København, FSB, Greve Boligselskab, Kommunefunktionærernes Boligforening (KBF), Lejerbo, Smedenes Andels-Boligforening (SAB). Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i København og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i København. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i København.

Oversigt over boligforeninger i København

Byer i Hovedstaden