Domea Landscenter København beliggende i København

Borgergade 6
E-mail: domea@domea.dk

Se listen med afdelinger her →

Domea Landscenter København er en af Danmarks største almene boligorganisationer, der administrerer omkring 32.000 lejeboliger. Boligselskaberne som Domea administrerer boliger for, er placeret over det meste af Danmark, men selve landscentret er placeret i København.

Domea Landscenter København i København har 11 afdelinger med både lejeboliger som både kan være ungdomsboliger, familieboliger, seniorboliger/ældreboliger og handicapboliger. Se listen med afdelinger i Domea Landscenter København nedenfor. Vi håber du kan finde en bolig i Domea Landscenter København der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Domea Landscenter København skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Oversigt over afdelinger med lejeboliger

Domea Boligcenter Frederikssund Færgeparken 21 3600 Frederikssund
Domea Boligcenter Fåborg Engvej 15 5600 Faaborg