Domea Boligcenter Hjørring - boligafdeling i Domea Landscenter København

Vestergade 8
9800 Hjørring

Domea Boligcenter Hjørring i Domea Landscenter København i København er en af 11 afdelinger i Domea Landscenter København. En afdeling i en boligforening kan have en eller flere typer af boliger. Familieboliger er indrettet til at huse 3 eller flere mennesker, ungdomsboliger er kendetegnet ved ofte at være mindre og billige lejeboliger og en ældrebolig er en lejebolig indrettet til ældre mennesker og er ofte i et plan. Vi håber du kan finde en lejebolig i Domea Landscenter København der passer til dit behov. Ønsker du en bolig i kan du kontakte for at høre nærmere.

Søger du en ledig lejebolig i Domea Boligcenter Hjørring skal du kontakte Domea Landscenter København for yderligere information. De fleste boligforeninger har gerne en venteliste man skal skrives op på for at kunne leje en af foreningens lejeboliger.

Andre afdelinger i Domea Landscenter København

Domea Boligcenter Vejle Dæmningen 17 7100 Vejle