Søjlegården - boligafdeling i Greve Boligselskab

2670 Greve
Boligtype: Rækkehuse og etagebyggeri
Antal boliger: 305

Søjlegården i Greve Boligselskab i København er en af 18 afdelinger i Greve Boligselskab. En afdeling i en boligforening kan have en eller flere typer af boliger. Familieboliger er indrettet til at huse 3 eller flere mennesker, ungdomsboliger er kendetegnet ved ofte at være mindre og billige lejeboliger og en ældrebolig er en lejebolig indrettet til ældre mennesker og er ofte i et plan. Vi håber du kan finde en lejebolig i Greve Boligselskab der passer til dit behov. Ønsker du en bolig i kan du kontakte for at høre nærmere.

Søger du en ledig lejebolig i Søjlegården skal du kontakte Greve Boligselskab for yderligere information. De fleste boligforeninger har gerne en venteliste man skal skrives op på for at kunne leje en af foreningens lejeboliger.

Andre afdelinger i Greve Boligselskab

Grevehaven Bøgehegnet 76 2670 Greve