Kommunefunktionærernes Boligforening (KBF) i København

Havnegade 29
E-mail: aab@aab.dk

Se listen med afdelinger her →

Kommunefunktionærernes Boligforening også kaldet KBF er en datterforening til Boligforeningen AAB i København.

Kommunefunktionærernes Boligforening (KBF) i København har 3 afdelinger med både lejeboliger som både kan være ungdomsboliger, familieboliger, seniorboliger/ældreboliger og handicapboliger. Se listen med afdelinger i Kommunefunktionærernes Boligforening (KBF) nedenfor. Vi håber du kan finde en bolig i Kommunefunktionærernes Boligforening (KBF) der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Kommunefunktionærernes Boligforening (KBF) skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Oversigt over afdelinger med lejeboliger

KBF, afdeling 1 Kornvænget 78 A 2750 Ballerup
KBF, afdeling 2 Lundebjerggårdsvej 210, kld. 2740 Skovlunde