Liste over boligforeninger og boligselskaber i Rønne på Bornholm

Som den største by på Bornholm er Rønne med sine knap 14.000 (2010) indbyggere den del på Bornholm, hvor de lejeboliger er placeret.

Rønne er beliggende i region Hovedstaden og har følgende boligforeninger; Bo42. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Rønne og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Rønne. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Rønne.

Oversigt over boligforeninger i Rønne

• Bo42