Liste over boligforeninger og boligselskaber i Taastrup

Taastrup er en forstadsby til København. Med sine mere end 30.000 (2010) indbyggere har byen en del lejeboliger.

Taastrup er beliggende i region Hovedstaden og har følgende boligforeninger; Boligforeningen Tåstrupgård, Domea. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Taastrup og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Taastrup. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Taastrup.

Oversigt over boligforeninger i Taastrup

Byer i Hovedstaden