Domea beliggende i Taastrup

Oldenburg Allé 3
2630 Taastrup
E-mail: domea@domea.dk

Domea er et af Danmarks største boligselskaber med mere end 30.000 lejeboliger fordelt over hele Danmark. Domea har boliger i mere end 70 kommuner og boliger i samtlige regioner i Danmark. Der er blandt andet placeret lejeboliger i Nordjylland, Midtjylland, Fyn, Sydjylland, København og andre dele af Sjælland. Domea's hovedkontor er placeret i Taastrup.

Domea i Taastrup har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i Domea der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Domea skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Byer i Hovedstaden