Liste over byer med boligforeninger i Midtjylland

Region Midtjylland er den næststørste region i Danmark, hvis man skal kigge på antallet af mennesker i regionerne. Med byer som Århus, Randers, Herning, Silkeborg, Skanderborg, Vibort, Skive og Holstebro er regionen rig på boligforeninger og boligselskaber.

Se listen med byer her →

Midtjylland er en af 5 regioner i Danmark. Her er der pt. tilknyttet følgende byer med boligforeninger: Randers, Horsens, Skanderborg, Herning, Ikast, Grenaa, Ringkøbing, Silkeborg, Viborg, Holstebro, Skive, Struer, Odder, Ebeltoft, Hadsten, Billund, Lemvig, Århus, Bjerringbro, Juelsminde. Vælg en af byerne i listen nedenfor i region Midtjylland og se boligforeninger med lejeboliger, der er i de enkelte byer.

På boligforeninger.com er boligforeningerne inddelt efter region og dernæst by, så man nemt kan finde boligforeninger i en bestemt by.

Liste med byer i region Midtjylland

Byer i Midtjylland