Liste over boligforeninger og boligselskaber i Århus

Skal du udleje en bolig? Prøv bolig-fremvisning.dk

Århus er den største by i region Midtjylland og med sine mange tusinde indbyggere er der et rigt udvalg af lejeboliger, ejerboliger og andelsboliger. Århus har mange store boligforeninger og boligselskaber, der ligeledes har mange afdelinger spredt ud over Århus og omegn. Århus har blandt andet lejeboliger i Risskov, Tilst, Åbyhøj, Århus centrum, Brabrand og mange flere områder. Det kan være muligt at finde ledige lejligheder i Århus centrum via mange af de store boligforeninger i Århus.

På find-lejeboliger.dk er der tips til hvordan man ellers kan finde lejeboliger i Århus.

Århus er beliggende i region Midtjylland og har følgende boligforeninger; AL2bolig, Arbejdernes Andels Boligforening Århus, Boligforeningen 10. marts 1943, Boligforeningen BO og LIV, Boligforeningen Bo83, Boligforeningen Fagbo, Boligforeningen Højbo, Boligforeningen Ringgården, Boligforeningen StatsBo, Boligforeningen Vesterbo, Boligforeningen Århus Omegn, Boligselskabet Præstehaven, Brabrand Boligforening, Højbjerg Andelsboligforening, Ry Andelsboligforening, Viby Andelsboligforening. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Århus og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Århus. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Århus.

Oversigt over boligforeninger i Århus