Boligforeningen Århus Omegn i Århus

Skanderborgvej 168
8260 Viby J
E-mail: bolig@boaarhusomegn.dk

Se listen med afdelinger her →

Boligforeningen Århus Omegn blev oprettet i 1953 og administrerer over 2.500 lejeboliger i 14 afdelinger. Boligerne er både ældreboliger, ungdomsboliger og familieboliger. Boligerne er placeret forskellige steder rundt omkring Århus som for eksempel: Århus centrum, Viby, Lystrup og Solbjerg.

Boligforeningen Århus Omegn i Århus har 14 afdelinger med både lejeboliger som både kan være ungdomsboliger, familieboliger, seniorboliger/ældreboliger og handicapboliger. Se listen med afdelinger i Boligforeningen Århus Omegn nedenfor. Vi håber du kan finde en bolig i Boligforeningen Århus Omegn der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Boligforeningen Århus Omegn skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Oversigt over afdelinger med lejeboliger

Borgmester Jakob Jensens Gade - Afdeling 22 Borgmester Jakob Jensens Gade 1-7 8000 Århus C
Egevangen - Afdeling 11 Egevangen 64-321 8355 Solbjerg
Elstedhøj - Afdeling 06 Elstedhøj 1-40 og Sønderskovvej 153-163 8520 Lystrup