Boligforeningen BO og LIV beliggende i Århus

Vestergårdsvej 15
8260 Viby J

Boligforeningen BO og LIV er en almen boligforening, der administreres af Almen Boligorganisation Aarhus. Foreningen blev stiftet i 1963 og er en mindre boligforening med ca. 100 lejeboliger fordelt på 2 afdelinger.
Foreningen er i dag en del af ALBOA.

Boligforeningen BO og LIV i Århus har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i Boligforeningen BO og LIV der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Boligforeningen BO og LIV skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.