Boligforeningen StatsBo beliggende i Århus

Frydenlunds Allè 8
8210 Århus V

Boligforeningen StatsBo blev oprettet i 1948 og er i dag en boligforening med 21 afdelinger, der tilsammen har næsten 1.700 lejeboliger i Århus og byerne der grænser op til Århus. Disse byer er blandt andet; Løgten, Skrødstrup, Lystrup, Skejby og Tilst.

Boligforeningen StatsBo i Århus har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i Boligforeningen StatsBo der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Boligforeningen StatsBo skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.