Liste over boligforeninger og boligselskaber i Billund

Billund der vel nok er mest kendt for Lego og Legoland har også en del lejeboliger i området, selvom antallet af indbyggere i byen er på lidt over 6.000 (2010) indbyggere.

Billund er beliggende i region Midtjylland og har følgende boligforeninger; Billund Boligforening. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Billund og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Billund. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Billund.

Oversigt over boligforeninger i Billund

Byer i Midtjylland