Liste over boligforeninger og boligselskaber i Grenaa

Grenaa er den vestligste by på Djursland og har onkring 14.000 (2010) indbyggere. I området omkring Grenaa eksisterer der en del lejeboliger.

Grenaa er beliggende i region Midtjylland og har følgende boligforeninger; Boligselskabet Grenaa af 1945, Grenaa Andelsboligforening. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Grenaa og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Grenaa. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Grenaa.

Oversigt over boligforeninger i Grenaa

Byer i Midtjylland