Boligselskabet Fruehøjgaard i Herning

Aaparken 2
7400 Herning
E-mail: post@fruehojgaard.dk

Se listen med afdelinger her →

Boligselskabet Fruehøjgaard blev oprettet tilbage i 1950 og har i ca. 1.300 lejeboliger, som i dag består af almindelige familieboliger og ungdomsboliger.

Boligselskabet Fruehøjgaard i Herning har 18 afdelinger med både lejeboliger som både kan være ungdomsboliger, familieboliger, seniorboliger/ældreboliger og handicapboliger. Se listen med afdelinger i Boligselskabet Fruehøjgaard nedenfor. Vi håber du kan finde en bolig i Boligselskabet Fruehøjgaard der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Boligselskabet Fruehøjgaard skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Oversigt over afdelinger med lejeboliger

Aaparken Aaparken 6-14 7400 Herning
Birkevej Birkevej 7, Thorning 8620 Kjellerup