Liste over boligforeninger og boligselskaber i Horsens

Skal du udleje en bolig? Prøv bolig-fremvisning.dk

Horsens er Danmarks 8. største by og den 3. største by i region Midtjylland. Horsens er kendt for sit rige kulturliv, men byen har også en del boligforeninger.

Horsens er beliggende i region Midtjylland og har følgende boligforeninger; Andelsboligforeningen Beringsgaard, Andelsboligforeningen Odinsgaard, Arbejdernes Andelsboligforening af 1938 Horsens, Horsens Andelsboligforening af 1954, Østjysk Boligselskab af 1976. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Horsens og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Horsens. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Horsens.

Oversigt over boligforeninger i Horsens

Byer i Midtjylland