Arbejdernes Andelsboligforening af 1938 Horsens i Horsens

Kongensgade 25
8700 Horsens
E-mail: post@aab-af-1938-horsens.dk

Se listen med afdelinger her →

Arbejdernes Andelsboligforening af 1938 Horsens blev sjovt nok stiftet i 1938 og er en almen boligorganisation med mere end 70 år på bagen. Foreningen har 18 afdelinger som til sammen har lidt over 1.400 lejeboliger.

Arbejdernes Andelsboligforening af 1938 Horsens i Horsens har 17 afdelinger med både lejeboliger som både kan være ungdomsboliger, familieboliger, seniorboliger/ældreboliger og handicapboliger. Se listen med afdelinger i Arbejdernes Andelsboligforening af 1938 Horsens nedenfor. Vi håber du kan finde en bolig i Arbejdernes Andelsboligforening af 1938 Horsens der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Arbejdernes Andelsboligforening af 1938 Horsens skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Oversigt over afdelinger med lejeboliger

Afdeling 1 Sønderport Odinsgade 2, Sønderbrogade 123-131 og Frejasgade 1-9 8700 Horsens
Afdeling 12 Lovbyvænge Silkeborgvej 8–20 8700 Horsens
Afdeling 13 Østerport Sundvej 22A og 22B og Fjordsgade 2A, 2B og 2C 8700 Horsens