Afdeling 14 Axelborg - boligafdeling i Arbejdernes Andelsboligforening af 1938 Horsens

Axelborg 1–10
8700 Horsens
Telefonnr.:
Boligtype: Lejligheder
Antal boliger: 284

Afdeling 14 Axelborg i Arbejdernes Andelsboligforening af 1938 Horsens i Horsens er en af 17 afdelinger i Arbejdernes Andelsboligforening af 1938 Horsens. En afdeling i en boligforening kan have en eller flere typer af boliger. Familieboliger er indrettet til at huse 3 eller flere mennesker, ungdomsboliger er kendetegnet ved ofte at være mindre og billige lejeboliger og en ældrebolig er en lejebolig indrettet til ældre mennesker og er ofte i et plan. Vi håber du kan finde en lejebolig i Arbejdernes Andelsboligforening af 1938 Horsens der passer til dit behov. Ønsker du en bolig i kan du kontakte for at høre nærmere.

Søger du en ledig lejebolig i Afdeling 14 Axelborg skal du kontakte Arbejdernes Andelsboligforening af 1938 Horsens for yderligere information. De fleste boligforeninger har gerne en venteliste man skal skrives op på for at kunne leje en af foreningens lejeboliger.

Andre afdelinger i Arbejdernes Andelsboligforening af 1938 Horsens

Afdeling 30 Præsthøjgården Ternevej 66 8700 Horsens
Afdeling 1 Sønderport Odinsgade 2, Sønderbrogade 123-131 og Frejasgade 1-9 8700 Horsens
Afdeling 4 Rækkehusene Løvenørnsgade 33–93 og Claus Cortsensgade 21–27 8700 Horsens