Afdeling 3 Væbnerparken - boligafdeling i Horsens Andelsboligforening af 1954

Telefonnr.:
Boligtype: Rækkehuse
Antal boliger: 40

Afdeling 3 Væbnerparken i Horsens Andelsboligforening af 1954 i Horsens er en af 7 afdelinger i Horsens Andelsboligforening af 1954. En afdeling i en boligforening kan have en eller flere typer af boliger. Familieboliger er indrettet til at huse 3 eller flere mennesker, ungdomsboliger er kendetegnet ved ofte at være mindre og billige lejeboliger og en ældrebolig er en lejebolig indrettet til ældre mennesker og er ofte i et plan. Vi håber du kan finde en lejebolig i Horsens Andelsboligforening af 1954 der passer til dit behov. Ønsker du en bolig i kan du kontakte for at høre nærmere.

Søger du en ledig lejebolig i Afdeling 3 Væbnerparken skal du kontakte Horsens Andelsboligforening af 1954 for yderligere information. De fleste boligforeninger har gerne en venteliste man skal skrives op på for at kunne leje en af foreningens lejeboliger.

Andre afdelinger i Horsens Andelsboligforening af 1954

Afdeling 1 Krystalgaarden Krystalgade 2A, 2B, 4A, 4B 8700 Horsens
Afdeling 2 Lindskovparken Kollegievænget 2A-D, 4A-C, 6A-D, 8A-C, 10A-D, 12A-C 8700 Horsens
Afdeling 4 Gartnervænget Gothersgade 10-26 og 11-19 8700 Horsens