Liste over boligforeninger og boligselskaber i Ikast

Skal du udleje en bolig? Prøv bolig-fremvisning.dk

Ikast er med sine knap 15.000 (2010) indbyggere den største by i Ikast-Brande kommune. Der er også i området omkring Ikast at der findes den koncentration af lejeboliger i kommunen.

Ikast er beliggende i region Midtjylland og har følgende boligforeninger; Boligselskabet MidtVest, Ikast Andelsboligforening, Skjern Boligselskab af 1945, Videbæk Boligforening. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Ikast og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Ikast. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Ikast.

Oversigt over boligforeninger i Ikast

Byer i Midtjylland