Randers Arbejderes Byggeforening af 1874 i Randers

Reberbanevej 8
8900 Randers C

Randers Arbejderes Byggeforening af 1874 er en af de ældste boligforeninger i Randers. Foreningens boliger er placeret i centrum af Randers.

Randers Arbejderes Byggeforening af 1874 i Randers har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i Randers Arbejderes Byggeforening af 1874 der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Randers Arbejderes Byggeforening af 1874 skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Byer i Midtjylland