Arbejdernes Byggeforening i Silkeborg

Færgegården 1
8600 Silkeborg
E-mail: info@ab-silkeborg.dk

Arbejdernes Byggeforening blev stiftet i 1941 og boligforeningen har i dag mere end 2.500 lejeboliger beliggende i flotte Silkeborg og omegn.

Arbejdernes Byggeforening i Silkeborg har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i Arbejdernes Byggeforening der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Arbejdernes Byggeforening skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Byer i Midtjylland