Liste over boligforeninger og boligselskaber i Skive

Som den største by ved Skive fjord er Skive med sine mere end 20.000 (2010) indbyggere en by med mange ejerboliger og ikke mindst lejeboliger.

Skive er beliggende i region Midtjylland og har følgende boligforeninger; Arbejdernes Andelsboligforening Skive, Bomiva. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Skive og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Skive. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Skive.

Oversigt over boligforeninger i Skive

Byer i Midtjylland