Liste med boligforeninger og boligselskaber i Struer

Struer er en by med mere end 10.000 (2010) indbyggere. Byen er beliggende i Nordvestjylland og i området omkring Struer findes der en del lejeboliger.

Struer er beliggende i region Midtjylland og har følgende boligforeninger; Arbejdernes Andelsforening Struer, Struer Boligselskab. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Struer og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Struer. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Struer.

Oversigt over boligforeninger i Struer

Byer i Midtjylland