Liste over byer med boligforeninger i Nordjylland

Region Nordjylland er Danmarks nordligste region, hvor den største by i regionen er Aalborg. Det er også i Aalborg at de fleste boligforeninger og boligselskaber er placeret.

Se listen med byer her →

Nordjylland er en af 5 regioner i Danmark. Her er der pt. tilknyttet følgende byer med boligforeninger: Mariager, Nørresundby, Brønderslev, Hjørring, Frederikshavn, Thisted, Skagen, Fjerritslev, Hobro, Løgstør, Aars, Nykøbing Mors, Støvring, Hurup, Farsø, Aalborg, Dronninglund. Vælg en af byerne i listen nedenfor i region Nordjylland og se boligforeninger med lejeboliger, der er i de enkelte byer.

På boligforeninger.com er boligforeningerne inddelt efter region og dernæst by, så man nemt kan finde boligforeninger i en bestemt by.

Liste med byer i region Nordjylland

Byer i Nordjylland