Liste over boligforeninger og boligselskaber i Aalborg

Aalborg er den største by i region Nordjylland, og det er også den by i det nordjyske, der har flest boligforeninger og boligselskaber.
De mange lejeboliger i Aalborg er blandt andet placeret i Aalborg centrum, Vejgaard, Vestbyen, Øgade kvarteret, Gug, Skalborg, Aalborg Øst og i Hasseris. Der er gode chancer for at få en lejlighed eller et rækkehus i Aalborg, hvis man bliver skrevet op i en af byens boligforeninger eller boligselskaber.

På find-lejeboliger.dk er der tips til hvordan man ellers kan finde lejeboliger i Aalborg.

Aalborg er beliggende i region Nordjylland og har følgende boligforeninger; AKU Aalborg, Aalborglund boligselskab, Boligforeningen Fjordblink, Boligforeningen Vanggården, Boligselskabet Limfjorden, Boligselskabet Nordbo, Boligselskabet Østparken, Hasseris boligselskab, Himmerland Boligforening. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Aalborg og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Aalborg. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Aalborg.

Oversigt over boligforeninger i Aalborg

Byer i Nordjylland