Aalborglund boligselskab i Aalborg

Brohusgade 2B
9000 Aalborg
E-mail: info@bfvang.dk

Se listen med afdelinger her →

Aalborglund boligselskab er en mindre boligforening beliggende i Aalborg. Foreningen har 2 afdelinger med lejeboliger, hvor mange har en rigtig flot udsigt over Aalborg by.

Aalborglund boligselskab i Aalborg har 2 afdelinger med både lejeboliger som både kan være ungdomsboliger, familieboliger, seniorboliger/ældreboliger og handicapboliger. Se listen med afdelinger i Aalborglund boligselskab nedenfor. Vi håber du kan finde en bolig i Aalborglund boligselskab der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Aalborglund boligselskab skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Oversigt over afdelinger med lejeboliger

Afdeling 1 Bynkevej Blomstermarken Bynkevej og Blomstermarken 9000 Aalborg
Afdeling 2 Blomstermarken Kornblomstvej Blomstermarken og Kornblomstvej 9000 Aalborg

Byer i Nordjylland