AKU Aalborg beliggende i Aalborg

Kayerødsgade 39, 4. sal
9000 Aalborg
E-mail: aku@aalborg.dk

AKU Aalborg kan hjælpe med at anvise kollegie - og ungdomsboliger i Aalborg. AKU Aalborg håndterer samarbejdet mellem selvejende kollegier, almene boligforeninger i Aalborg samt private kollegier. Søger du en ungdomsbolig eller kollegiebolig i Aalborg, kan AKU Aalborg hjælpe dig.

AKU Aalborg i Aalborg har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i AKU Aalborg der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i AKU Aalborg skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Byer i Nordjylland