Boligselskabet Limfjorden beliggende i Aalborg

9000 Aalborg
Fax:
E-mail: mail@viva-bolig.dk

Boligselskabet Limfjorden er et boligselskab fra 1956 og er i dag et boligselskab med mere end 1.400 lejeboliger fordelt ud på 23 afdelinger. Boligerne er blandt andet placeret i Visse, Nøvling, Aalborg, Vodskov og Brovst. Selskabets boliger er familieboliger, ungdomsboliger samt ældreboliger.

Boligselskabet Limfjorden i Aalborg har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i Boligselskabet Limfjorden der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Boligselskabet Limfjorden skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Byer i Nordjylland