Boligselskabet Nordbo i Aalborg

Brohusgade 2B
9000 Aalborg
E-mail: nfo@alabubolig.dk

Se listen med afdelinger her →

Boligselskabet Nordbo blev stiftet i 1961 og er i dag et boligselskab med omkring 700 lejeboliger. Foreningen var tidligere kendt som De Vanføres Boligselskab.

Boligselskabet Nordbo i Aalborg har 13 afdelinger med både lejeboliger som både kan være ungdomsboliger, familieboliger, seniorboliger/ældreboliger og handicapboliger. Se listen med afdelinger i Boligselskabet Nordbo nedenfor. Vi håber du kan finde en bolig i Boligselskabet Nordbo der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Boligselskabet Nordbo skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Oversigt over afdelinger med lejeboliger

Afdeling 1 Højhuset Grønlands Torv Grønlands Torv 1 - 11 9210 Aalborg SØ
Afdeling 12 Hvedemarken Hvedemarken 50 og 52 9670 Løgstør
Afdeling 13 Haldagervej Biersted Haldagervej 11, Biersted 9440 Aabybro