Afdeling 2 Pederstræde Peder Barkes gade Søndergade - boligafdeling i Boligselskabet Nordbo

Pederstræde 3-5, Peder Barkes gade 7 og Søndergade 11-15
9000 Aalborg
Telefonnr.:
Boligtype: Lejligheder

Afdeling 2 Pederstræde Peder Barkes gade Søndergade i Boligselskabet Nordbo i Aalborg er en af 13 afdelinger i Boligselskabet Nordbo. En afdeling i en boligforening kan have en eller flere typer af boliger. Familieboliger er indrettet til at huse 3 eller flere mennesker, ungdomsboliger er kendetegnet ved ofte at være mindre og billige lejeboliger og en ældrebolig er en lejebolig indrettet til ældre mennesker og er ofte i et plan. Vi håber du kan finde en lejebolig i Boligselskabet Nordbo der passer til dit behov. Ønsker du en bolig i kan du kontakte for at høre nærmere.

Søger du en ledig lejebolig i Afdeling 2 Pederstræde Peder Barkes gade Søndergade skal du kontakte Boligselskabet Nordbo for yderligere information. De fleste boligforeninger har gerne en venteliste man skal skrives op på for at kunne leje en af foreningens lejeboliger.

Andre afdelinger i Boligselskabet Nordbo

Afdeling 1 Højhuset Grønlands Torv Grønlands Torv 1 - 11 9210 Aalborg SØ
Afdeling 3 Sonjavej Sonjavej 1-55 9000 Aalborg
Afdeling 4 Umanakvej Umanakvej 5-21 9210 Aalborg SØ