Boligselskabet Østparken beliggende i Aalborg

9100 Aalborg
Fax:
E-mail: mail@viva-bolig.dk

Boligselskabet Østparken blev stiftet i 1942 og er i dag et boligselskab med 11 afdelinger med lejeboliger. Foreningens boliger er placeret tæt på den centrale del af Aalborg i blandt andet Vejgård, Kærby og i Øgade kvarteret. Selskabets boliger primært lejligheder til familier og ældre.

Boligselskabet Østparken i Aalborg har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i Boligselskabet Østparken der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Boligselskabet Østparken skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Byer i Nordjylland