Hasseris boligselskab i Aalborg

vesterbro 18
9000 Aalborg
E-mail: info@hasseris-boligselskab.dk

Se listen med afdelinger her →

Hasseris boligselskab blev stiftet tilbage i 1957. Boligforeningen har i dag 25 afdelinger med rigtig mange tilknyttede lejeboliger.

Hasseris boligselskab i Aalborg har 17 afdelinger med både lejeboliger som både kan være ungdomsboliger, familieboliger, seniorboliger/ældreboliger og handicapboliger. Se listen med afdelinger i Hasseris boligselskab nedenfor. Vi håber du kan finde en bolig i Hasseris boligselskab der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Hasseris boligselskab skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Oversigt over afdelinger med lejeboliger

Afdeling 1 Rådhusparken Rådhusparken 14-58 9000 Aalborg C
Afdeling 10 Lilletoften Lilletoften 1-39 9000 Aalborg C
Afdeling 11 Thulebakken Thulebakken 19-119 9000 Aalborg C