Afdeling 11 Thulebakken - boligafdeling i Hasseris boligselskab

Telefonnr.:
Boligtype: Lejligheder
Antal boliger: 251

Afdeling 11 Thulebakken i Hasseris boligselskab i Aalborg er en af 17 afdelinger i Hasseris boligselskab. En afdeling i en boligforening kan have en eller flere typer af boliger. Familieboliger er indrettet til at huse 3 eller flere mennesker, ungdomsboliger er kendetegnet ved ofte at være mindre og billige lejeboliger og en ældrebolig er en lejebolig indrettet til ældre mennesker og er ofte i et plan. Vi håber du kan finde en lejebolig i Hasseris boligselskab der passer til dit behov. Ønsker du en bolig i kan du kontakte for at høre nærmere.

Søger du en ledig lejebolig i Afdeling 11 Thulebakken skal du kontakte Hasseris boligselskab for yderligere information. De fleste boligforeninger har gerne en venteliste man skal skrives op på for at kunne leje en af foreningens lejeboliger.

Andre afdelinger i Hasseris boligselskab

Afdeling 1 Rådhusparken Rådhusparken 14-58 9000 Aalborg C
Afdeling 2 Bundgaardsvej Bundgaardsvej 49-95 9000 Aalborg C
Afdeling 3 Slåenvej Slåenvej 1-19 9000 Aalborg C