Boligforeningen Fredensbo beliggende i Brønderslev

Bredgade 81
9700 Brønderslev

Boligforeningen Fredensbo blev stiftet tilbage i 1941 og er i dag en boligforening med mere end 500 lejligheder fordelt ud på 10 afdelinger. Boligerne er primært familieboliger, men der findes også boliger til handicappede og unge mennesker.

Boligforeningen Fredensbo i Brønderslev har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i Boligforeningen Fredensbo der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Boligforeningen Fredensbo skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Byer i Nordjylland