Frederikshavn Boligforening i Frederikshavn

Skal du udleje en bolig? Prøv bolig-fremvisning.dk

Harald Lunds Gade 15
9900 Frederikshavn
E-mail: info@fbmail.dk

Frederikshavn Boligforening er en af byens store boligforeninger med mere end 3.000 lejeboliger fordelt over mere end 40 afdelinger.

Frederikshavn Boligforening i Frederikshavn har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i Frederikshavn Boligforening der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Frederikshavn Boligforening skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Byer i Nordjylland