Liste over boligforeninger og boligselskaber i Nørresundby

Nørresundby er for mange en del af Aalborg og byen er da også placeret så tæt på Aalborg, at den af mange betragtes som en del af Aalborg. I Nørresundby bor der mere end 20.000 mennesker, så der er faktisk en del lejeboliger i Nørresundby.

Nørresundby er beliggende i region Nordjylland og har følgende boligforeninger; Nørresundby Boligselskab, Sundby-Hvorup Boligselskab. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Nørresundby og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Nørresundby. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Nørresundby.

Oversigt over boligforeninger i Nørresundby

Byer i Nordjylland