Skagen Boligforening beliggende i Struer

9990 Skagen
Fax:
E-mail: kontor@skagenboligforening.dk

Skagen Boligforening er en lille boligforening med 4 afdelinger. Foreningen har lejeboliger i Skagen by og der er ikke langt til strand og sol fra de fleste boliger.

Skagen Boligforening i Skagen har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i Skagen Boligforening der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Skagen Boligforening skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Byer i Nordjylland