Liste over byer med boligforeninger i Sjælland

Region Sjælland er sammen med region Hovestaden en del af Sjælland, men til region Sjælland hører også Lolland og Falster samt en hel del småøer. De 3 største byer er Roskilde, Næstved og Slagelse.

Se listen med byer her →

Sjælland er en af 5 regioner i Danmark. Her er der pt. tilknyttet følgende byer med boligforeninger: Vordingborg, Roskilde, Næstved, Køge, Slagelse, Holbæk, Ringsted, Nykøbing Falster, Kalundborg, Solrød Strand, Nykøbing Sjælland, Nakskov, Skælskør, Korsør, Sorø. Vælg en af byerne i listen nedenfor i region Sjælland og se boligforeninger med lejeboliger, der er i de enkelte byer.

På boligforeninger.com er boligforeningerne inddelt efter region og dernæst by, så man nemt kan finde boligforeninger i en bestemt by.

Liste med byer i region Sjælland

Byer i Sjælland