Liste over boligforeninger og boligselskaber i Holbæk

Holbæk er en af de største byer i det nordvestlige Sjælland. Med sine mere end 27.000 (2010) indbyggere er Holbæk en by med mange lejeboliger og mange med kort afstand til vandet.

Holbæk er beliggende i region Sjælland og har følgende boligforeninger; Byggeforeningen Centrum, Byggeforeningen af 1933. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Holbæk og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Holbæk. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Holbæk.

Oversigt over boligforeninger i Holbæk

Byer i Sjælland