Boligselskabet Fjordparken beliggende i Nykøbing Falster

Frisegade 6
4800 Nykøbing Falster
E-mail: mail@fjordbolig.dk

Boligselskabet Fjordparken er et alment boligselskab med lidt over 450 lejeboliger. Selskabet har 7 afdelinger med boliger, der primært er lejligheder til familier, unge mennesker og ældre mennesker.

Boligselskabet Fjordparken i Nykøbing Falster har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i Boligselskabet Fjordparken der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Boligselskabet Fjordparken skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Byer i Sjælland